Bett bestämmelser på C-nivå.

W

WesternWolder

Hejsan! Jag skulle vilja ha reda på hur bettbestämmelserna lyder på C-nivå på tävlingar. Jag har ingen regelbok än, men undrar ifall jag får tävla på tränsbett på C-nivå även fast hästen är över 6 år.
har fått för mig att det är stångbett som gäller, men så kanske det inte är? :confused: eller? Hör av er ! :)
/Sara & Wolder :banana:

Sv: Bett bestämmelser på C-nivå.

Jo då, det är först på B-nivå som kravet på stång kommer!

Sv: Bett bestämmelser på C-nivå.

Jo då, det är först på B-nivå som kravet på stång kommer!

Åh va bra! :D Tävlar ännu på D-nivå, men om man under 2010 skulle kvala upp till C och är redo att anta utmaningen så är det ju kul att kunna gå vidare! :) tack så mycket för svaret, nu blir det ut & tävla på riktigt till våren! ;)

Liknande trådar

Utrustning Ja, som rubriken lyder: varför är det så många som ska variera bett ofta/ibland/alltid? :confused: Jag säger absolut inte att det är fel...
Svar
15
· Visningar
1 931
Western Hejsan! Jag undrar ifall någon vet om man får tävla ett tränsbett med billy allen-mundel på D-C tävlingar på två händer? Har aldrig...
Svar
6
· Visningar
1 857
Hästhantering Jag och en vän tog hem två ponnyer några veckor i somras av flera olika anledninga. Ponnyn som min kompis red var en maxad d-ponny, sex...
Svar
1
· Visningar
2 543
Hästhantering Luddig rubrik kanske men jag kommer inte på något bättre och författare kommer jag aldrig bli, men hästar har jag och vill göra det så...
2
Svar
22
· Visningar
3 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat