Betfor lr inte?

G

Gilan

hej jag läste nyss på hippoK9`s hemsida att betfor inte var bra att ge pga av ojämmt blodsocker och att man istället skulle ge torkade rotfrukter!

Nån som vet?
Nån som ger torkade rotfrukter istället för betfor? isf varför? funkar det bättre?

Kan man torka själv? Blöter man dte sen innan man ger det??

har nämligen en häst med väldiga humörsvängningar och hon kan bli riktigt aggressiv ibland. Så är villig att testa allt..
 
Sv: Betfor lr inte?

vadå? var betfor inte bra att de om hästen hade ojämnt blodsocker eller gav det det? hm
 

Liknande trådar

Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
1 654
Senast: Freazer
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 630
Senast: mackan
·
Hundhälsa Några funderingar bara.. Jag har tidigare kört MUSH röd, funkade skitbra nån månad men då min hund sen ändå verkade kunna bli lös i...
Svar
17
· Visningar
3 880
Senast: Pilot
·
Hästvård Hej alla! Jag har en islandshäst, ett sto som är 11 år. Detta är min ögonsten och nu behöver jag hjälp och tips för att kunna ta...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
25 363
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp