Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade det i början av förra sommaren. Hästen blev dessvärre djupt olycklig och gick till slut knappt att sätta på grimman. I år kommer jag släppa på magert bete alt. släppa lite efter de andra så betet har blivit lite avätet.
Foder & Strö
Vårt bete är tydligen oerhört kraftigt just nu och min häst ser ut som en ballong på en dryg vecka trots att hon inte är ute dygnet runt...
Kropp & Själ Vad bra, sen absolut jag borde kanske kollat 1177 när det gått typ 2 månader och jag inte hört något. Vårdcentralen skulle återkomma så...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.