Betes reducerare till mini

Lucta

Trådstartare
Vad har ni för Betesreducerare till era mini shettisar? Vill ha en till min lilla för att kunna använda om gräset i skogshagen växer på snabbt. Men hittar ingen som är nog liten?🙈

Vad har ni för Betesreducerare till era mini shettisar? Vill ha en till min lilla för att kunna använda om gräset i skogshagen växer på snabbt. Men hittar ingen som är nog liten?🙈
Passar inte Shetland? vill att de ska vara så rymliga som möjligt så min WM har storlek cob.

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
392
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 111
Senast: dukie
·
Foder & Strö Vi har väldigt mycket bete på endast tre hästar. Just nu går hästarna i den första beteshagen, vi har 6 stora beteshagar till att flytta...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka