Bete för -06

JustInCase

Trådstartare
Har en åring. Han är hingst i dagsläget, men jag hade tänkt kastrera den nu innan betet. Hur har ni som haft ettåriga valacker gjort med bete. Kan de gå med jämnåriga hingstar, eller har ni löst det på annat sätt. Hade ett bete med ston, men det funkade inte med de andra som skulle gå där. Någon som har tips. Jag är ny på det här med föl/åring och känner mig lite bortkommen.

Sv: Bete för -06

Vi har haft flera unghingstar 1-2 år tillsammans. Det har gått jättebra alla gånger.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
944
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
2 999
Senast: mars
·
Avel Jag har hamnat i ett dilemma. Stoet efter Freestyle-De Noir är som sagt på seminstation, medan min helt underbara dressyr-valack, har... 2
Svar
20
· Visningar
1 950
Senast: cirkus
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 216
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31