Jozze

Trådstartare
Någon här som spelar Betapet och vill spela med mig? Jag försöker nästla mig in i andras spel, men de dissar mig. :p Troligtvis har de väl bestämt med någon.

Har precis skaffat konto och har inte spelat ett enda spel, så jag är väldigt mycket nybörjare!
 
Sv: Betapet

Jag spelar så mycket jag bara hinner! Har spelat ett par år nu så kanske är kanske inte en lämplig motståndare, i de första spelen har man fullt sjå att lära sig upplägg och de olika x-rutorna
 
Sv: Betapet

Eftersom alla spelar wordfeud men jag inte har någon iphone, och eftersom jag önskat mig Alfapet i julklapp och otåligt måste vänta drygt en månad till skaffade jag nytt konto på betapet efter ett par års uppehåll. Mene... man blir ju bara dissad av de andra spelarna?

Jag heter eyz där med, hojta om ni vill spela! :)
 
Sv: Betapet

Aha, det visste jag inte :idea: men för min del spelar det ingen roll, jag har en dumphone...
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 554
Senast: TeamLundVer
·
Hemmet En anhörig till mig har idag en ca 20 år gammal "dum"-TV och en DVD-spelare med inspelningsbar hårddisk inkopplad via HDMI. Hen streamar...
Svar
3
· Visningar
389
Senast: lytesout95
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 462
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp