Betala för WF?

kvandi

Trådstartare
Har ni andra fått betalningskrav för att komma in på Worldfengur?

Det har ju ingått i SIFs medlemskap i några år, har dom ändrat det nu? Idag kom jag inte in utan de ville jag skulle betala för att förnya medlemskapet...

Tycker ni worldfengur är värt 690euro?

Sv: Betala för WF?

Det har jag inte varit med om.....690 Euro...??? nopp, blir det att man ska betala det då kan det lika gärna kvitta för min del....

Har ni andra fått betalningskrav för att komma in på Worldfengur?

Det har ju ingått i SIFs medlemskap i några år, har dom ändrat det nu? Idag kom jag inte in utan de ville jag skulle betala för att förnya medlemskapet...

Tycker ni worldfengur är värt 690euro?

Är du säker på att det är 690 euro och inte 69 euro?
690 euro är typ 6.500 kr :eek:

Självklar ingår WF fortfarande i medlemskapet.
Om du fick senaste numret av Islandshästen igår så har du nog betalat in medlemsavgiften i tid, men annars kan det varit så enkelt att det blivit ett glapp med inbetalningen (om du varit lite sen) eller att din lokalförening varit sen med att rapportera in dig.

Om du har fått tidningen som vanligt kan du väl bara kolla med kansliet nästa vecka, då är det något som gått fel med ditt konto som säkert kan rättas till. Själv kommer jag in i i WF som vanligt.

69 euro menar jag såklart! My bad ;)

Skönt att det ingår, jag hade aldrig betalat sådana summor för den tillgången...

Jag har inte fått tidningen, o förra tidningen( brunaktig framsida häst med bläs?) kom typ 1 månad efter min inackordering fick sin... Nåt e nog knas med mitt medlemskap...

69 euro menar jag såklart! My bad ;)

Skönt att det ingår, jag hade aldrig betalat sådana summor för den tillgången...

Jag har inte fått tidningen, o förra tidningen( brunaktig framsida häst med bläs?) kom typ 1 månad efter min inackordering fick sin... Nåt e nog knas med mitt medlemskap...

Jaha, där har vi förklaringen :idea:

3 möjliga orsaker till felet:

1. du har glömt att betala medlemsavgiften
2. du har varit sen med att betala in så det blivit glapp
3. och/eller din lokalklubb har varit sen med att rapportera in dig som medlem för i år.

Bäst att kolla upp detta :)

Så fick jag förra året. Men det var bara att maila SIF så fick jag nåt lösen eller vad det nu var och sen kunde jag logga in. :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 985
Senast: tara
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 268
Senast: Presto
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 811
Senast: corzette
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag inte lämnat mysrocksstadiet. Kaffe, hemgjorda piroger i min airfryer<3, cocacola och clementiner (det sistnämnda sponsrat...
Svar
0
· Visningar
252
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka