Betäckt i flera år, men inga resultat på avkommor?

Ridtjejen

Trådstartare
Om ett avelssto finns på blup.se men det står bara åren som hon är betäckt, men tomt i resultatrutorna under 4 års tid. Ska man utgå ifrån att stoet ej blev dräktigt, el kan avkomman ha reggats i annan avelsförening?
 
Sv: Betäckt i flera år, men inga resultat på avkommor?

Det kan ju vara vilket som :) Jag kan tycka att det är lite synd att avkommor reggade i andra förbund inte syns alls.
 
Sv: Betäckt i flera år, men inga resultat på avkommor?

Eller så kan det vara så att de inte är reggade alls, men det är nog mer aktuellt för lite äldre hästar innan det blev passkrav.
 

Liknande trådar

Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
51 439
Senast: Hedwig
·
Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 199
Senast: Masse
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 538
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 253
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp