Betäckt 13 maj-när föl?

Sv: Betäckt 13 maj-när föl?

*KL*
Jag räknar såhär, om sista sem. är tex 14 maj så tänk 1 år och dra bort en månad:idea: Då blir det 335 dagar, 14 april. Men...nästa år är det skottår, så 335 blir 13 april:D

Grattis till dräktigheten :)

Vilka är de lyckliga föräldrarna?

Bellan fölade förra året exaky på 330 dygn
Zhakira1.jpg-for-web-LARGE.jpg

Cecilia :)

Min häst blev väl dräktig ungedär 20:e april o ja tänker mig att de blir väl där runt.
Ja vet inte hur ja ska göra med vaket. Jag jobbar natt så min sambo e hemma då. Ja jobbar bara två tre nätter i veckan så hon lär väl pricka nån av dom dagarna.
Ska försöka ha insparade timmar så ja kan vara lite ledig.
Vill ju spara semestern o se om man kan få en lite vettigare nästa år......

Tack!!!Jises vilken vacker föling!!!
stolta föräldrar är/blir Travstoet BG Hannah och Progress Value.

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll... 2
Svar
25
· Visningar
3 051
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 093
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 655
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 568
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka