Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack @sorbifolia ! Nej, det Àr inget roligt att sitta och köra dem. Vi har 1h och 45 min till vÄr station. Men idag var det kul!
Klart det blir en helbrun hingstunge! Vi har ju triss i dem sÄ hÀr lÄngt. (Men skulle inte bli ledsen om det kom ut en vÀltecknad liten flicka i valfri fÀrg. )SÄ kul att ni vÀntar ett helsyskon. TÀnk om det INTE kommer ut en helbrun hingstunge
SjÀlv Àr jag vÀldigt nöjd med att bÄda mina ston BOR pÄ stationen. Idag flickor Àr det semindag, dÄ tar vi den hr vÀgen ut i hagen...typ
Vad roligt med ett till Elmshorn-sto! VÄrt avelsto Àr Elmshorn-Utrillo.I Är Àr jag med i betÀcknings-svÀngen.
Jag fÄr lÄna magen pÄ mamman till min hÀst. Hon Àr efter Elmshorn undan ett fullblod. I fredags körde vi henne till Hyltebruk för seminering med Mr Vain, blev seminering samma dag och en gÄng till idag sÄ ska Äka och hÀmta hem henne nu.
Sen börjar den stora vÀntan.
Majsan inseminerades sista gÄngen i MÄndags med Pojke Kronos sÄ nu hÄller vi tummarna hÄrt fram till 17 dygnskontrollen