Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör man? När ska man åka till seminstationen? När man ser brunst?
Det beror på hur du vill göra. Du kan ta ut en vet innan du åker till stationen om du vill se om ditt sto är i brunst eller inte. Alla har inte tydliga brunster. Annars bokar du bara in ett datum med stationen att du kommer då och så står stoet där antingen tills den kommer i brunst naturligt eller så sprutas den igång.Hur gör man? När ska man åka till seminstationen? När man ser brunst?
Hur gör man? När ska man åka till seminstationen? När man ser brunst?
På seminstationen jag ska använda kan de inte ställas upp. Jag har pratat med de och de säger att jag ska hålla koll på brunsten, stoet har mycket tydliga brunster men ska jag åka in när jag ser den eller vänta några dagar osv? O allt måste vara färdigt på språngrulla när jag åker in?
Tack!Då ska du åka 1-2 dagar in i brunsten lite beroende på veckodag. Ska du ha fryst kan du vänta lite till. Språngrulla ska helst vara klart men även det är upp till den aktuella stationen.
Bella ska kollas imorgon - då är hon på 9 dygn efter fölning. Beroende på hur hon ser ut så kanske hon semineras på fölbrunsten annars väntar jag tills nästa brunst. Hon kommer semineras antingen med Taloubet Z eller Aganix de Seigneur om allt går som jag vill
Hon såg fin ut så idag beställdes det Taloubet till henne.