Betäckning

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare ruccola
  • Startdatum Startdatum
R

ruccola

Hej
har ett jätte fin sto efter Burggraaf tänkte betäcka henne med bruksprovsvinnare Dee Jost Van Dyke. såg honom på bruksprovet han hoppade otroligt bra precis som hans far såg honom på World Cup. vad tror ni om det?

Sv: Betäckning

Låter kanon så länge stoet inte är alltför grov eller lågställd. Blodet i Dee jost VD är det finaste jag kan tänka mig. Sålde en 2 åring efter Coleur Rubin som var fantastisk! Kanonhopp och cool! Irco Marco-blodet tilltalar ju oxå, min svårklasshäst var e Irco Mena som för övrigt var mamma till nämnda 2 åring....
Lycka till!

Sv: Betäckning

Nyfiken... Har du sålt avkomman ner till skåne? min ryttare har köpt ett sto med den stammen förra året...

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Nikan
·
Avel Hej! Jag har ett sto som saknar en del av sin stam från hennes pappas sida. Hennes pappa och farfar står med, men alla ston saknas. Dom...
Svar
17
· Visningar
2 075
Senast: Freazer
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 677
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 187
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka