M
Minandra
Jag har ett fyraårigt sto som är efter VDL Empire och morfar är Goodwill. Fick bra poäng på treårstestet och vi satsar nu på att komma ut i vår och tävla lite. Blir mer och mer sugen på att betäcka henne i juni, juli någongång med en bra hopphingst med bra stam både på pappans och mammans sida.
Hon är i dagsläget runt 161, 162 cm hög men växer fortfarande, ganska kort och lätt i typen, mycket bra skritt, trav och galopp, hoppar stora luftiga språng under ryttare med ordentligt avtramp, bra teknik både fram och bak. Har ett underbart psyke men dock ingen nybörjarhäst. Snäll i all hantering.
Bild på henne från i somras finns att se i mitt galleri.
Vilken hingst tror ni skulle passa henne? Jag har kikat lite på Tornesch då hans stam faller mig mycket i smaken.
Jag vill helst betala vid levande föl.
Tips mottages tacksamt
Hon är i dagsläget runt 161, 162 cm hög men växer fortfarande, ganska kort och lätt i typen, mycket bra skritt, trav och galopp, hoppar stora luftiga språng under ryttare med ordentligt avtramp, bra teknik både fram och bak. Har ett underbart psyke men dock ingen nybörjarhäst. Snäll i all hantering.
Bild på henne från i somras finns att se i mitt galleri.
Vilken hingst tror ni skulle passa henne? Jag har kikat lite på Tornesch då hans stam faller mig mycket i smaken.
Jag vill helst betala vid levande föl.
Tips mottages tacksamt