Betäcka nu, vilken hingst?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Spider84
  • Startdatum Startdatum
Sv: Betäcka nu, vilken hingst?

Ja jag bestämde mig för en chansning. ;)

Hon ska semineras med Corlensky G imorgon och på fredag.
Nu har jag tyvärr inte internet förrän den 8:e augusti igen efter idag, men jag får uppdatera er då eller om jag kommer åt internet hos någon annan innan dess.

Ett ps: Finns en tråd på avelsgnägg om allt.

Sv: Betäcka nu, vilken hingst?

Lycka till ! Corlensky har tydligen extremt bra sperma !! Så det skall nog gå vägen !
Mitt sto blev dräktig på en seminering i en brunst förra året. Och ut kom världens sötaste lilla hingstunge ! Han är helt SUPER, resning, korrekt, vackert huvud, bra halsansättning, kort och kompakt som tusan och rör sig bra ! ffa galoppen

Liknande trådar

Avel Jag går ettan på hästgymnasium och har en uppgift kallad "fantasi-avel" där vi väljer ett sto och en hingst som vi ska låtsas avla på...
Svar
13
· Visningar
2 904
Senast: Kisseninan
·
Avel Funderar lite hur jag ska tänka kring försäljning av mitt sto och tar gärna lite tips av er med erfarenhet. Hon är dräktig nu och fölet...
Svar
6
· Visningar
1 648
Senast: maria_b
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 335
Senast: Jate Volim
·
Islandshäst Har en idé om vilka hingstar jag skall använda iår, men har inte helt bestämt mig och vill ha lite tips. Både äldre och unga...
Svar
1
· Visningar
2 118
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp