L
LuddeLump
I går fick lillpållen ta på sig sitt sprillans nya regntäcke från exlusiv horsewear (695 kr). Det satt perfekt och kändes verkligen bra och slitstarkt och jag var så glad att ha hittat ett bra täcke. Men när jag tog in honom efter 7 timmar var fodret blött på insidan över hela täcket. Då hade det duggat lätt, inget riktigt regn, och troligen har han fått blöt snö på ryggen från buskar och träd. Men det var absolut inte i närheten av vad ett regntäcke kan utsättas för.
Så här beskrivs täcket på hemsidan: Exklusiv är vårt allra bästa täcke,oerhört rivstarkt går ej att riva sönder.Helt vind och vattentät med full andasfunktion.Inga skarvar utan täcket är tillverkat i ett enda stycke vilket gör att täcket ej har några sömmar som kan läcka eller gå sönder.Ett riktigt proffstäcke som normalt kostar det dubbla.
Jag ska höra av mig till dem efter julhelgen!
Tips på BRA regntäcke i samma prisklass önskas!!
Så här beskrivs täcket på hemsidan: Exklusiv är vårt allra bästa täcke,oerhört rivstarkt går ej att riva sönder.Helt vind och vattentät med full andasfunktion.Inga skarvar utan täcket är tillverkat i ett enda stycke vilket gör att täcket ej har några sömmar som kan läcka eller gå sönder.Ett riktigt proffstäcke som normalt kostar det dubbla.
Jag ska höra av mig till dem efter julhelgen!
Tips på BRA regntäcke i samma prisklass önskas!!