Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu har jag fått min manduca! Passar väldigt bra, trots att jag har smala axlar. Lite provisoriskt åtspänd på bilden . Kanske selen ligger kvar bättre över axlarna ju tyngre barnet är? Min flicka väger 8 kg. Köpte egentligen selen för att enkelt kunna ha henne på ryggen, men den varianten har jag inte vågat testa ännu (avancerade grejor ju)
Men fy vad tråkigt, men det kan ju vara så. Allt passar inte alla tyvärr..... Synd att jag redan har en, annars hade jag gärna låtit den hitta hem till mig
De större barnen har ju benen "rakt ut" medans han har fötterna kvar inne i selen. Där känns det som att han trycks ihop så hårt. Drar jag benen så att de sticker ut så måste han bresa så mycket och han verkar inte riktigt fixa det...
Urdålig bild, men hur svårt var det inte att ta en bild under armhålan
Passar på att låna tråden när alla sjal-/selbärarna är samlade..
Hur gör ni med skötväska när ni bär?
Det enda jag saknar när jag inte har vagnen är nånstans att göra av skötväskan.
Gravid - 1år
Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
Hundavel & Ras Man undrar ju över en del ställningar hundar kan sova i. Huvudet helt bakåtböjt och halsen pressad mot en kudde är en favorit här, och...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Hästhantering Först hur mycket väger en, eller ska väga snarare? 200-250 kilo?
Är det hö och inte något annat med lägre ts så är det inga problem med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.