tezzie82
Trådstartare
nu har jag beställt två nya täcken från hästshopen!!! det blir ett rhino plus med 200gram och ett rhino wug ofodrat. jag har tidigare använt thermo master men dom passar inte så bra på min arab, hoppas bara att storleken är rätt. han har typ 135 på andra täcken men jag tog 125 på dessa. han får lätt skav av täcken men jag har sedan tidigare ett rambo original regntäcke som är super i passningsformen dock är detta 125 och lite stort .
var i en affär och kollade hur stort ett 130 var på ett wug och tyckte det var enormt . dyrt blir det men förhoppningsvis håller dom i många år. är det någon som vet hur stl är på dessa modellerna? leveranstiden var ju jättelång så jag beställde nu istället för till hösten ifall de tar slut i lager eller så... tycker att färgerna var fina, passar nog bra på en flugskimmel. oj blev lite långt men skriv gärna vad ni tycker om stl på dessa täcken.
var i en affär och kollade hur stort ett 130 var på ett wug och tyckte det var enormt . dyrt blir det men förhoppningsvis håller dom i många år. är det någon som vet hur stl är på dessa modellerna? leveranstiden var ju jättelång så jag beställde nu istället för till hösten ifall de tar slut i lager eller så... tycker att färgerna var fina, passar nog bra på en flugskimmel. oj blev lite långt men skriv gärna vad ni tycker om stl på dessa täcken.