Beslutsångest...

Sv: Beslutsångest...

Hm, jag har för mig att Elmshorns ägare sa att han passade bra till bla Robin z-blod, Cortez-blod och några hingstar till

Briar då...hur ser hans avkommor ut, förrutom de gk hingstarna. det finns inte så många e honom här uppe.
Han har ju bra gångarter , men fick ju bättre poäng på hoppningen.
Kanske han skulle få fram Amiralen i (ur)henne.
trots att han är ganska stor...

Än en gång kan man ju bara konstatera att vi alla har olika åsikter :)
det är väl härligt!!!

hej du varför inte lamborghini?! Han hoppar bra själv och har bra gång är ju efter den legendariska Bellini! Lycka till!

Det är inga problem med att du bor långt upp i landet! York kör över sperman till poststationen i Helsingborg, sen kommer det med posten på morgonen därpå som vilken vanlig hingst i sverige som helst! Om du är intresserad, Kontakta Markebäck, det är de som har hand om dem i alla delar av Sverige utom skåne!
Lycka till!

Varför inte pröva Qalle e. Quite Easy? Har själv bestämt mig för honom efter stor vånda. Han kallas ju multitalang, bra i både hopp och gångarter.

Efter vad jag har träffat tycks Briarhästarna vara vad man kan kalla "himla roliga" hästar. En blandning mellan powe & grace. Och många har tydligen mankhöjd kring 1.65.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946
Avel Jag går och funderar lite på vad jag ska välja för hingst till mitt sto till våren. Stoet är import Litauen och hyfsat ok ihopsatt med...
Svar
15
· Visningar
2 375
Avel Klurar lite Vill ha en FT-avkomma, har ett sto med toppstam inom hopp, men hon är väldigt liten. Vill ha en hingst som ger stort, om det...
Svar
5
· Visningar
1 023
Senast: sorbifolia
·
Avel Leker lite med tanken att låna magen av ett sto jag är väldigt förtjust i, men då jag själv är liten vill jag att avkomman absolut inte...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka