Beslutsångest!!

Lollan

Trådstartare
Ska köpa ny hjälm IMORGON.
och jag kan helt enkelt inte bestämmma mej för om
jag ska ha denna,
1944121.jpg

denna
1944122.jpg

denna
194432.jpg

eller denna!!
194414.jpg

HJÄLP och smakråd önskas! :)

det enda som skiljer är väl färgen annars är det samma?? då skulle jag ta den som passade bäst ihop medmin kavaj.

det är bara färgen som skiljer ...
Grejen är att jag har svart/grå kavajer...
vilken passar bäst?

mmm, fast peder fredricsson har faktiskt svart hjälm o blå kavaj :eek:
men vilken av dom svarta då?? den med mörk rand, ser den inte "tråkig" ut??

AAAha, det var olika färger på ''ränderna''! Då fattar jag! :idea:

Jag tycker nog att den svarta med ljus rand var finast.

jag tycker den sista passar bäst med en svart/grå kavaj. jag tycker även det är snyggare med en mörkare rand som inte "lyser" och syns så mkt.
:)

Skulle nog ha tagit första, eller möjligen sista, ta den som passar kavajen bäst!

Den översta om du har svart kavaj, och den under om du har marinblå... (fastän jag har tvärtom, marinblåkavaj osvarrt/grå hjälm...)

Liknande trådar

Utrustning Efter ett par års uppehåll från ridning ska jag nu köpa mig en ny häst och har insett att min lastgamla hjälm har gjort sitt. Så jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 224
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 379
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
533
Senast: MiniLi
·
Utrustning Läste precis att det gjorts ett hjälm test i Finland. Flera hjälmar klarade inte testet detta har ju hänt förut även på Svenska tester...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter