Beslutsångest när det gäller kläder!

doglover

Trådstartare
Till bebis.

Vf ska man ha det?
Jag har det nu, bara för att jag är petig. Jag vill inte ha en viss typ av kläder till min son, men vill heller inte lägga ut dyra pengar på det jag vill ha till honom!:rofl:

Dom växer ju så fort, så jag vill ju inte lägga så mkt när han ändå växer ur det relativt fort.
 
Sv: Beslutsångest när det gäller kläder!

Det är svindyrt:crazy:
Vi har haft en enorm tur och fått jättemycket kläder i olika storlekar.
Så hitills har vi faktiskt inte köpt något alls själva
 
Sv: Beslutsångest när det gäller kläder!

Kolla på tradera och köp begagnat! :) Jag tror Li fått ungefär 4 helt nya klädesplagg, resten har använts av någon bebis innan, och ALLT ser helt nytt ut.
 
Sv: Beslutsångest när det gäller kläder!

Det är det smartaste helt klart.
Dem växer ju så fort att kläderna inte hinner slitas ut
 
Sv: Beslutsångest när det gäller kläder!

Jag har köpt allt nytt och jag har kläder så det räcker, inte en massa utan bara så det räcker utan problem.

Jag har dock endast köpt på rea eller på Ullared. Vägrar köpa till ordinarie pris, då jag tycker det är på tok för dyrt annars. Jag är glad att jag köpte allt nytt, då sonen bara hinner bli ca 13 månader innan hans lillebror kommer. Så kläderna är fortfarande i nyskick.
 
Sv: Beslutsångest när det gäller kläder!

Jag tycker om Lindex.... lägger ca 1000 kr per klädstorlek. + ytterkläder, skor (men det får vi oftast köpt av mor eller farföräldrar)

Sen säljer JAG på tradera och får igen hälften eller mer...
 
Sv: Beslutsångest när det gäller kläder!

Är storkund på Tradera:p


Kollar just nu, behöver tröjor och bodies men hittar knappt ngt. Andra dagar hittar jag skitmycket
 
Sv: Beslutsångest när det gäller kläder!

När jag var gravid börja min mamma spara, så hon har köpt det mesta och det är kläder för några tusen..
Jag har bara kopletterat med bodys (kräkbebis ;) ) sen har jag fått 3 kassar med kläder, perfekt att ha hemma och få nerspytt så får han ha finare kläder på sig när vi träffar folk.


Det finns ju så himla mycket tufft :love: jag älskar bebiskläder!
 
Sv: Beslutsångest när det gäller kläder!

Vi har inte fått så mkt kläder....

Kollar ofta på Tradera, dom har ju helt nya till billiga priser där med vilket jag tkr är bra..
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 090
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 287
Senast: Sasse
·
Kläder & Bli fin Vi fick lite bebiskläder av en släkting som denne haft i en källare. Mest troligt i alla fall för alla plagg luktade väldigt unket...
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: Zacci
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
758
Senast: Sorgsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp