Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte minnas vem det var, men någon bekant till mig åkte och besiktade med häst i tror jag :P. Tror det var någon panikbesiktning inför en tävling när de missat att besiktiga.Det KAN ju vara ngn som glömt ponnyn där inne![]()
Jag ber alltid specifikt om att de ska inspektera golvet väldigt noga. Det är mitt tips.
Förvänta dig inte för mycket. Jag besiktigade mitt släp från 2010 i förra veckan. Första besiktningen någonsin alltså. Nyservat som det var, fick jag "ojämn bromsbalans på främre axeln" och ombesiktning inom en månad. Servicefirman fick tillbaka släpet, fixade det och ombesiktigade igår, så nu får jag köra igen.Har ju en relativt ny transport och det brukar gå väldigt fort på besiktningen. De kollar lampor och broms, sen går de en sväng under och konstaterar varje år att släpet är som nytt. Har besiktigat två gånger och fått blankt papper båda gångerna (vilket jag förväntar mig av en 2008)
Har ju en relativt ny transport och det brukar gå väldigt fort på besiktningen. De kollar lampor och broms, sen går de en sväng under och konstaterar varje år att släpet är som nytt. Har besiktigat två gånger och fått blankt papper båda gångerna (vilket jag förväntar mig av en 2008)
Har aldrig servat eller gjort någonting med mitt släp. Utav ren nyfikenhet: Vad har du för släp?Förvänta dig inte för mycket. Jag besiktigade mitt släp från 2010 i förra veckan. Första besiktningen någonsin alltså. Nyservat som det var, fick jag "ojämn bromsbalans på främre axeln" och ombesiktning inom en månad. Servicefirman fick tillbaka släpet, fixade det och ombesiktigade igår, så nu får jag köra igen.
Ja jag kan ju tycka att de är lite väl slappa med mitt släp faktiskt... De kunde ju åtminstonde känna lite på golvet! Men det ska jag be dom om om två år när det är dags igenMin transport är 10 år äldre än din så de kanske får ta sig en lite noggrannare titt på den![]()
Boj Bravo. Det var väl inte direkt släpets fel. Det var använt vid fem tillfällen senaste året och det hade stått i drygt fyra månader sedan det användes senast. Inga bromsar klarar av att stå med så lite användning. Däremot så borde verkstaden ha fixat bromsarna när jag lämnade in släpet på service, något som de också själva tyckte, de fixade bromsarna och besiktigade om på egen bekostnad.Har aldrig servat eller gjort någonting med mitt släp. Utav ren nyfikenhet: Vad har du för släp?
De var klara med mitt från 99 på ca fem minuter. Kollade lite lampor och så mest, kollade handbroms och tittade underifrån.Min transport är 10 år äldre än din så de kanske får ta sig en lite noggrannare titt på den![]()