Berga - deltagare?

24 som läst tråden, men ingen som svarat...

Jag kommer i a f att ha min bukeluvjacka med buke-tryck på ryggen eller min stickade stalltröja med HANNA på ryggen, när jag inte rider... Intresserade kan ju hälsa på mig! Vore kul att träffa lite buke-distans-folk!

Finns det någonstans där man kan läsa om Bergaritten? nu är det ju väldigt försent för oss att anmäla oss, men det vore kul att se om det finns andra ritter någon gång i sommar :)

Hej,

Jag kommer till Berga på söndag och rider CL. Det kommer nog vara svårt att inte känna igen mig då jag har en fjordvalack. Kommer även ha en blå jacka där det står Fjordhästen Rid & Körklubb på ryggen. Jag skall rida med min syster som har en grå halvblodssto.

/Linda
www.hovar.som

Jag kommer också på Berga och rider CR på 4 mil. Svart häst med vinrött träns. Ska bli jättekul! :bump: :bump: :bump: :banana:

Jag såg dig, och var bakom dig i första kön (före start) efter puls, före veterinär. Hann tyvärr inte hälsa, då jag hade fullt upp med en grästokig häst... :D (Jag hade starnummer 25.) Stod med min hinknisse mirage typ jämt! :D

Hur gick ritten för dig?

Hejsan! Känner igen flera av er, fjordingen (var det Gunter den hette, eller var det nåt på M... hm.. taskigt minne) , och du med vinrött träns (kommenterade det för min kompis, det var skitsnyggt).
Jag var nämligen funktionär :) Så höll koll på er allihopa ;)

Det gick bra för oss. Vi klarade oss utan anmärkning. Han var lite trött på slutet men klarade det. Det var våran andra godkända distansritt. Nästa blir Rönningeritten och då 50 km T.

Va kul :)
Skulle du kunna förklara tjusningen med distans för mig så jag kan förklara det för en i stallet. Hon tycker det är skittråkigt, så jag ska försöka hitta fler argument ;)

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 293
Senast: EZMK
·
Trädgård & Växter Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Svar
2
· Visningar
380
Senast: cassiopeja
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
581
Senast: Fideli
·
Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 278

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka