Beräknade fölningar 2008

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare kicket
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 818

kicket

Trådstartare
Har för mig att det finns en liknande tråd men hittar den inte.
Ska åka iväg o hämta mitt sto som är konstaterat dräktig. Känns jättekul då hon inte tog förra året o tog direkt med Don Primero i år.
Gör en lista här på dräktiga hästar. Bara att fylla på.

15 mars Don Primero- Chapman-Hartung- Ceylon, Kicket

Sv: Beräknade fölningar 2008

15 mars Tyrrestrups Highlight RWD 19 - Derwen Tennessee Express RWD 3 , HalyBailey

(Även om Jag tycker det är alldeles för tidigt att sia om det, vill gärna ha 90 dygn avklarade först :cool: )

Det vill helst jag också. Ska kolla henne vid 40 dygn så hinner man på igen om hon resorberat.
Den andra tråden tar mer upp vilka man vill betäcka med o jag hade tänkt vi kunde skriva lista på vilka som faktiskt är dräktiga redan.

15 mars Tyrrestrups Highlight RWD 19 - Derwen Tennessee Express RWD 3 , HalyBailey
20 mars Don Primero- Chapman-Hartung- Ceylon, Kicket

Bara fylla på

En liten fråga: Hur många dagar brukar man normalt räkna på? Nu räknar jag på 330, blir det rätt då? Hittar inga uppgifter mer än månader i boken: Att bli med föl.

Senast ändrad:

20 mars Don Primero- Chapman-Hartung- Ceylon, Kicket
4 Mars Sheerona- Karnawal

Liknande trådar

Avel Eftersom Celia konstaterades dräktig idag gör jag en tråd med lista över nästa års beräknade fölningar. Mars April Maj 10 Celia e... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 456
Senast: SiZo
·
Avel Betäckningsäsongen för detta året är slut och många har fått sina sto dräktiga. Ska vi göra en lista med beräknad fölning 2014, vilken... 2 3
Svar
53
· Visningar
8 776
Senast: Gimmick
·
Avel Vi har ett sto som inte kommer i brunst och jag vill höra om ni som är lite erfarna har några teorier och kanske tips utöver vad som... 2
Svar
29
· Visningar
7 139
Senast: andover
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 990
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?