berätta om hingsten Beach Boy

Sv: berätta om hingsten Beach Boy

Snygg häst ,men har själv inte så goda minnen från honom när jag gick i skolan på Bollerup. Har tyvärr inte träffat många Beach Boy avkommer , men de jag träffat har varit svåra. Men med fina index och med rätt sto så...;)
 
Sv: berätta om hingsten Beach Boy

Låter väldigt udda att praktikanter fick hoppa avelshingstar på den tiden när elever i övrigt knappt fick sitta på en häst i skritt. :cautious:
 
Sv: berätta om hingsten Beach Boy

Jag gick stallchefsutbildningen 92-94 och visst fick eleverna rida hingstar. Inte alla hingstar så klart, men en hel del av dem. Flera av hingstarna gick som lektionshästar, några reds av elever lite då och då och flera av de äldre hingstarna sköttes och reds av elever men inte på lektionerna.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett nystartat företag och ska företaga inom avel och har nu två unga lovande hingstar jag vill använda inom avel för både...
Svar
18
· Visningar
1 934
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 319
Senast: athena
·
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 414
Senast: L(i)FE
·
Relationer Tänkte från början göra ett anonymt nick men orkar faktiskt inte. Ni som känner mig irl kan ju hålla låg profil. Igår släppte min sambo...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 237
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp