E
Emoyeni
Hur går det för Er?
I sommar är det första gången jag kommer att pröva Benzyl Benzoate på mitt importsto som kliar sönder sig på somrarna. Läste en tråd här om BB i höstas och beslut mig för att pröva med några flaskor. Köpte fyra stycken och har nu börjat använda det. Än så länge ingen som helst tillstymmelse till kli, men så har det ju varit svalt också så knotten kanske hållt sig borta.
Blev för två dagar sen släppt i stora sommarhagen där det finns massor av träd att klia mot. Dränkt med benzyl i man och svans och har flughuva på men ännu inget kli. Jag lever på hoppet![Banana :banana: :banana:](/bilder/smilies/banana.gif)
Hur går det för er som använder BB i år? Har dom börjat klia sig ännu eller ska vi skylla på det kalla vädret?
I sommar är det första gången jag kommer att pröva Benzyl Benzoate på mitt importsto som kliar sönder sig på somrarna. Läste en tråd här om BB i höstas och beslut mig för att pröva med några flaskor. Köpte fyra stycken och har nu börjat använda det. Än så länge ingen som helst tillstymmelse till kli, men så har det ju varit svalt också så knotten kanske hållt sig borta.
Blev för två dagar sen släppt i stora sommarhagen där det finns massor av träd att klia mot. Dränkt med benzyl i man och svans och har flughuva på men ännu inget kli. Jag lever på hoppet
![Banana :banana: :banana:](/bilder/smilies/banana.gif)
Hur går det för er som använder BB i år? Har dom börjat klia sig ännu eller ska vi skylla på det kalla vädret?