Benskyddsstorlek?

T

Tican

När det står storlek Small, Medium o Large, vad menas med det? På Hööks benskydd är (ungefär) S liten full, M stor full, L typ enorm. :angel: ;)

Och isånnafall undrar jag, varför Large alltid finns, men aldrig så att det passar ponny? :confused: :crazy: Det är ju sjukt - om det nu är så.

S = ponny
M = cob
F = Full
skulle jag hellre vilja ha det till. Jag har ett litet nätt fullblod, och hon har M.Hon drunknar i Full-storlek har cob i det mesta. Ponnyn i stallet har S (C-ponny).
:)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
4 096
Senast: Pilot
·
Utrustning Hej! Jag ska köpa ett par benskydd från lami cell och undrar hur dom är i storlekarna? Om dom är mindre eller större. För jag ska inköpa...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Elektron
·
Hästvård Hej! Jag har en ponny valack på 15 år. De två senaste somrarna har han alltid i slutet av juni och under juli börjat kissa otroliga...
Svar
14
· Visningar
2 493
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Har en vallak som aldrig har varit särskilt glad för bett.:( Och vi har provat alla möjliga tänkbara bett och kombinationer med...
Svar
5
· Visningar
1 900
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka