attempt

Trådstartare
Igår var jag inne och surfade lite för skojs skull på lite hemsidor för att hitta nya benskydd till min häst, hittade då professional choice elite i 4-pack, alltså bak och framskydd i paket, priset var då lite billigare. Nu hittar jag inte hemsidan igen, jag har letat och letat överallt. Vet ni vilken hemsida man kan köpa professional choice i 4-pack? eller möjligtvis till ett billigare pris? Jag är helt förälskad i dessa benskydden, och skulle givetvis betala varenda krona för dem, men om det ändå finns en sida med billigare, så är det klart jag köper dem där ;)

Sv: Benskydd.

Jadu.. jag tror att det var en svensk, för det stog 4-pack. Annars får jag väl köpa ett par av varje.

Sv: Benskydd.

Professional Choice är väl dem man kan få i alla regnbågens färger?
Jag har sett annonser i Lucky Rider så om du har en kanske du kan kolla i den?

Är du verkligen säker att sidan var svensk?
När jag kollar på engelska textade filmer får jag ibland för mig att filmen var på svenska efteråt...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 086
Senast: kma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 219
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 712
Senast: Calmiche
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka