carambawinnie
Trådstartare
Vad bör man ha för skydd i fälttävlan? Vad andvänder ni för något? Trodde detta skulle stå med i TR men hittade tyvärr inget där...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft terrängskydden Professionals choise SMB och tävlat med i 15 år upp till svår klass. Utan dem hade jag nog varit drabbad av många senskador. En mycket liten gaffelbandskada är allt som hänt under alla år.
Så dem är jag mycket nöjd med!
Det finns massor med kopior men i värsta fall om prislappen styr, får man tejpa kardborren på kopiorna för att försäkra sig att de inte går upp.
Varför vågar du inte ha Styleskydden?
Jag köpte från england, efter att jag fick tpis här på FT buke, kanske är dom du pratar om Fio? Air cooled eventing boots från premiere equine? Jag är iaf super nöjd med dom och dom var inte spec dyra heller om man jämför med new. Körde med dom hela förra säsongen och dom har vart kanon!
Jag har också premiere equine, köpte dem förra våren och är mycket nöjd! Har även Dalmar som jag tycker är super!
Aha, det lät ju inte bra? Menar du att själva skenan trycker då? På fram eller bak? Måste jag kolla när våren kommer.