Benskydd och boots kombo

Anna M.

Trådstartare
Hej, är det någon som vet om det finns några benskydd med boots fastsydda på? Hittade några från prof-choice men de får man endast ha på i 4h och jag har tänkt dessa som hagskydd :)

Osäker på hur bra de egentligen skyddar. Men absolut värt att åka och känna på kanske! Tack :)

Rekommenderar inte de från hööks. De åkte både ner och upp på min häst så satt liksom i en klump på mitten av benet. Blev samma för en annan i stallet som också köpt sådana.

Osäker på hur bra de egentligen skyddar. Men absolut värt att åka och känna på kanske! Tack :)
Jag har sådana men inte i hagen utan när vi åker släp. Aldrig upplevt att de kanar omkring men såklart skillnad mot att de i hagen.
De är dock mjuka så de lär suga åt sig all fukt/lera i hagen :)

Rekommenderar inte de från hööks. De åkte både ner och upp på min häst så satt liksom i en klump på mitten av benet. Blev samma för en annan i stallet som också köpt sådana.
Har såna från hööks och dom sitter där dom ska på mina hästar. Användas vid sår på ben för att hjälpa till att hålla rent.

Liknande trådar

Hemmet Vår lilla stuga har hemsnickrad köksinredning av - mestadels - furu. Köksluckorna är s.k. spegelluckor, där själva spegeln är plywood. I...
Svar
7
· Visningar
325
Senast: Krålus
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 759
Senast: Sel
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Nikan
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka