MikaTela
Trådstartare
Det är så att jag aldrig har varit vidare förtjust i kaniner, har aldrig haft nån och aldrig kännt något större behov att ha någon.
Dock är jag väldigt kär i belgisk jätte som dock faktiskt är en kanin.
Jag har inga planer att införskaffa nu utan det blir kanske först till sommaren eller om ett år eller två eller nått liknande.
Så först och främst vill jag ha reda på allt ni kan om belgiska jättar.
Visa gärna bilder.
Sen undrar jag hur svårt det är att göra en kanin rumsren så man t ex har en öppen bur åt den och den har tillgång till hela källaren (som är varm och där även mina marsvin bor) att skutta runt i?
Och hur är det med kaninhoppning, funkar det med en jätte? Bara på hobbynivå då troligen.
Vad kan man göra mer med en jätte?
Kan man låta den följa med i koppel på hundpromenaderna?`Hur långt orkar den isf följa med?
Tusen frågor och minst lika många svar.
Dock är jag väldigt kär i belgisk jätte som dock faktiskt är en kanin.
Jag har inga planer att införskaffa nu utan det blir kanske först till sommaren eller om ett år eller två eller nått liknande.
Så först och främst vill jag ha reda på allt ni kan om belgiska jättar.
Visa gärna bilder.
Sen undrar jag hur svårt det är att göra en kanin rumsren så man t ex har en öppen bur åt den och den har tillgång till hela källaren (som är varm och där även mina marsvin bor) att skutta runt i?
Och hur är det med kaninhoppning, funkar det med en jätte? Bara på hobbynivå då troligen.
Vad kan man göra mer med en jätte?
Kan man låta den följa med i koppel på hundpromenaderna?`Hur långt orkar den isf följa med?
Tusen frågor och minst lika många svar.