Zewz
Trådstartare
Jag jobbar mestadels utomhus, i ”hantverksbyxor”, och har aldrig hittat några bekväma. För tio år sedan, före två barn och för ett antal kilo sedan
kunde man ha låga brallor som satt över höfterna, då passade ju herrmodellerna bra. Men nu skulle jag vilja ha högre i midjan, om som sitter uppe utan att sitta för hårt. Gärna stretch på stora partier
Fick ut ett par som skulle vara dam-modell (L. Brador tror jag det var) men vet inte på vilket sätt de tänkt då, för de sitter jäkligt illa. Sitter så hårt och för lågt att det gör ont men kasar ändå ner
Försökt med hängslen men det är ytterst obekvämt.
Någon som sitter på tips?
Gärna med utanpå-spikfickor och gärna med knäskyddsfickor.
Går numera i vanliga svarta jeans på jobbet och mina lösa fickor från add pocket vilket gör att det ser ut som en vilsen turist går och påtar på kyrkogården...
Fick ut ett par som skulle vara dam-modell (L. Brador tror jag det var) men vet inte på vilket sätt de tänkt då, för de sitter jäkligt illa. Sitter så hårt och för lågt att det gör ont men kasar ändå ner
Någon som sitter på tips?
Gärna med utanpå-spikfickor och gärna med knäskyddsfickor.
Går numera i vanliga svarta jeans på jobbet och mina lösa fickor från add pocket vilket gör att det ser ut som en vilsen turist går och påtar på kyrkogården...