Bukefalos 28 år!

Bekväma balkongmöbler

maria85

Trådstartare
Existerar det överhuvudtaget bekväma balkongmöbler? Snart är det ju tillräckligt varmt för att kunna sitta ute på balkongen och det skulle vara skönt att slippa fällstolarna i år...
Hur har ni med balkong möblerat för att få det så bekvämt och mysigt som möjligt?
 
Sv: Bekväma balkongmöbler

Jag har möbler av samma typ som dessa och så har jag mysiga dynor i. Funkar kanon, inte speciellt vackra kanske men duger bra att bo i över sommaren;)
 
Sv: Bekväma balkongmöbler

Jag bor ju all alone, så jag har en baden-baden med fet dyna såklart! :p Men en hammock hade inte varit dumt...
 
Sv: Bekväma balkongmöbler

En baden-baden är ju inte helt fel, men det är ju trevligt om både sambon och jag får plats där ute samtidigt... Hammock har jag också funderat på, det vore ju det ultimata! :D Men tyvärr tror jag det blir för trångt.

Skulle helst vilja ha något som är så bekvämt att man kan somna där ute, så någon typ av soffa vore det ultimata. Men det känns som att man sitter så långt ner då? Kommer ju knappt se ut över räcket, undrar om det gör något?
 
Sv: Bekväma balkongmöbler

Ja såna där har jag spanat lite på, ffa bänken, det kanske vore något :)
 

Liknande trådar

Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
7 133
Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 358
Senast: Shaggy
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
23 631
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 209

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp