bekämpningsmedel

S

Shadowfaxe

Blev lite orolig idag när en traktor körde förbi och sprutade ogräsbekämpningsmedel på åkern precis bredvid hästarnas hage och de stod vid staketet precis bredvid. Det såg inte så hälsosamt ut...Är det farligt för hästarna om de andas in bekämpningsmedel eller äter av gräs som sprutats med bekämpningsmedel?

De tre "damerna" levde iaf på kvällskvisten, så ngn större fara hoppas/tror jag det inte är... :confused:

Kanske blev som värsta fyllefesten i hagen efteråt :rofl: :rofl: :rofl:

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 230
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 894
Senast: starcraft
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
2 686
Senast: Stereo
·
Hästhantering Hej! Har en unghäst som jag promenerat en del med (då han inte är tillräckligt gammal för ridning än). I våras gick det väldigt bra och...
Svar
3
· Visningar
1 362
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka