Beiga lindor??

Centaur

Trådstartare
Letar efter beiga fleece lindor som inte är så gula i färgen! Har Eurostar och Equiline och dom är för gula, vill ha en kyligare beige. Typ. :p

Tips??:bump:

Sv: Beiga lindor??

Jag har beiga eskadron (fast de "gammla" de med nya märket verkar inte lika bra?) som absolut inte är mot gult - de är sandfärgade mer i såfall! Kolla dom!

Mias har ju tusen nyanser, jag har ett par som är riktigt fina.
Sen har jag ett par gamla märkeslösa, om du kollar sådana förpackningar med 4 lindor för 100kr hittar du säkert, det gör iaf jag.

men mias är för korta... :( dom är bara 2,5m och det är knapt så equilines 3m räcker till..

vart hittar man gg lindor?

kollade på dom på hööks och färgen var bra men tycker det är så fult när kardborren har annan färg...

men mias är för korta... :( dom är bara 2,5m och det är knapt så equilines 3m räcker till..

vart hittar man gg lindor?

kollade på dom på hööks och färgen var bra men tycker det är så fult när kardborren har annan färg...
Ja visst är det irriterande med annan färg på kardborren!! jag blir så sur på att hööks har så.. har funderat om man kan byta ut kardborren själv till rätt färg men det blir nog för krångligt..

GG lindorna finns bland annat hos Sharpman och Charlies.

:)

På lillhastenistav står det att Mias lindorna är 3 m långa.
Fleecelindor alltså.

Alltså... Äger du inga Mias lindor? Mina är toklånga! Finns nog i olika längder...

Kolla Hansbos annars, de är långa så de räcker och bli över.

Jag har problem med Mias-lindorna på ponnyn, han är iofs ganska långbent och har grova hbl ben för sin storlek, men dom blir nästan alltid för långa, nu kan jag ju lösa det sas haha men iaf.
På stora hästen är det nemas problemas...

Nix, eftersom jag har läst att dom är 2,5 m i nån webshop så har jag inte haft en tanke på dom.. Så dom är längre alltså??

Jag behöver helst 4 m om dom är smala, 3 m räcker om dom är breda (som equiline tex).

Liknande trådar

Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
773
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
981
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 576
Senast: iNTOHiMO
·
Hemmet Hjälp mig hitta en fin färg till hallen! Är en långsmal hall utan eget fönster, således måste färgen vara ljus. Har en inbyggd äldre...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix