Behöver tips! Rak rygg m mycket manke

Liiindah

Trådstartare
Behöver tips på märken och modeller som passar väldigt rak rygg med mycket manke, kort anläddningaya o stora bogblad, försökte lägga till bild men vet inte hur man gör :(

Dressyr eller hopp? Albion K2 har jag som hoppsadel till min häst som har rak rygg, mycket manke och stora bogblad. Han har iofs inte jättekort anläggningsyta. Men kanske värt att prova?

• Gilla
Reactions: EHW
Behöver tips på märken och modeller som passar väldigt rak rygg med mycket manke, kort anläddningaya o stora bogblad, försökte lägga till bild men vet inte hur man gör :(
Rak rygg, mycket manke = Jeffries, Ideal/crown, Frank baines.

Stora bogar = finns säkert modeller i ovan märken som klarar det.

Kort rygg = har jag tyvärr ingen erfarenhet av.

• Gilla
Reactions: EHW

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 322
Senast: Anna-KarinO
·
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 339
Senast: Sassy
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka