behöver snabbt svar

Sv: behöver snabbt svar

Vem är mottagaren? Barn, ungdom eller vuxen? Hur ser hundintresset ut?

Senast ändrad:

"Härliga Hund" tycker jag är rätt blahablaha, men kan säkert vara till nytta för förstagångsägaren eller den yngre läsaren.

"Hundliv" verkar rätt vettig och innehåller artiklar med lite mer kött på benen. Inte så mycket lull-lull.

"Canis" för den som är intresserad av hundens beteende, träning och samarbete med sin hund. Passar äldre ungdom och vuxna.

Håller helt med Philosophia.

Om jag själv skulle få en prenumeration på en hundtidning så hade jag utan tvekan valt Canis. Dels verkar de ha mycket intressant i sin tidning och dels går den inte köpa i butik. Alla andra hundtidningar som jag haft ett intresse av går att köpa lösnummer av i butik om man nu ser något extra spännande nummer.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 921
Senast: Otherside
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
590
Senast: Masse
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 216
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
924
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Boendeyta med barn
  • Pendelparkering Stockholm
  • Livskristråden

Hund, Katt, Andra Djur