Behöver rekommenderas en tränare i Skaraborg

Mumin_79

Trådstartare
Bor i Skara till hösten och känner inte till något i länet.
Behöver lämna in ungisen som är nyligen inriden för lite utbildning samt vill hitta någon som man kan fortsätta att rida kontinuerligt för.

Har transport men vill inte att det ska ligga mer än max 2-3 mil utanför skara så Falköping, Lidöping, Skövde och dessa trakter funkar juh.

Nån som har några rekommendationer.
Gärna någon träningskompis också om det finns någon sådan :idea:

Mumin

Sv: Behöver rekommenderas en tränare i Skaraborg

Du har ju verkligen valt rätt område om du är westernintresserad, I skövde/Skara med omnejd bor ju massor av tränare och westernfolk. På rak arm, har du väl inom rimligt avstånd: Walle Wass, Staffan Nielsen, Madde Stiwing, Lena Opsal, Peter Ljungberg ( Hökerum, men det är inte så jättelångt tror jag). Finns om ja fatat det hela rätt flera aktiva klubbar och skaraär ju inte långt ifrån GRevagården... Du kommer att stortrivas tror jag.
Jackpot

Sv: Behöver rekommenderas en tränare i Skaraborg

Du har ju verkligen valt rätt område om du är westernintresserad, I skövde/Skara med omnejd bor ju massor av tränare och westernfolk. På rak arm, har du väl inom rimligt avstånd: Walle Wass, Staffan Nielsen, Madde Stiwing, Lena Opsal, Peter Ljungberg ( Hökerum, men det är inte så jättelångt tror jag). Finns om ja fatat det hela rätt flera aktiva klubbar och skaraär ju inte långt ifrån GRevagården... Du kommer att stortrivas tror jag.
Jackpot

Låter lovande :d
Jag har precis blivit intresserad av western så det var ju bra då :D
Har bokat in mig på en intensivkvällskurs på Jultorps till en början för att få känna på lite :angel:
Sparade namnena jag fick tack!

Mumin

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Bästa senskydden?
  • Unghästfasoner?

Omröstningar

Tillbaka