behöver man ha...

:D min kompis har itne det ...msom är ju itne elastiska på det viset... dom är ju elastiska på höjden å inte längden som andra benlindor brukar va..:)

Vad jag har lärt mig så ska man ha padd under dom. Har en frank katalog här o där står det att man absolut inte ska använda som utan padd.

man bör ha padd.
annars kan det trycka på senorna.
men det är väldigt väldigt viktigt att padden ligger slät under. en padd som man lindar över, som har veck under, skadar mer än gör nytta.
en padd förhindrar även att benlindorna kanar ner.
dessutom har jag sett ofantligt mkt brännsår från benlindor som lindats utan padd.

om du menar vannliga bomullslindor så ska du inte behöva det. jag har sådana lindor, använder dock inte lindor länge, men när jag använde det tidigare så hade jag aldrig paddar under.

Liknande trådar

Utrustning Mina paddar blir fuktiga ibland när de hänger på boxen under dagen, idag var de rejält blöta! Och i mellanskiktet! Alltså baksidan av av...
Svar
8
· Visningar
731
Senast: AbCdE
·
Utrustning Är det en ny trend att ha en padd under nosgrimman? Det dök upp reklam i mitt fb-flöde häromdagen, och nu ser jag att flera har det på...
Svar
7
· Visningar
862
Senast: zarmino
·
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 518
Senast: Marita73
·
Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
733
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023