Det är ju därför du ska ta beslutet själv. Avsluta, blocka och gå vidare.Jag är rädd att han dyker upp igen. Risken finns, jag är rädd att gå vidare, tänka bort honom… så rätt som det är står han där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju därför du ska ta beslutet själv. Avsluta, blocka och gå vidare.Jag är rädd att han dyker upp igen. Risken finns, jag är rädd att gå vidare, tänka bort honom… så rätt som det är står han där
Men då behöver jag vara stark den dagen han ev dyker uppDet är ju därför du ska ta beslutet själv. Avsluta, blocka och gå vidare.
Nej du kan ju säga åt honom att han inte ska dyka upp.Men då behöver jag vara stark den dagen han ev dyker upp
Min tanke var ju att avsluta genom att berätta det för honom,ditt beslut och att du inte vill träffa honom mer. Sedan blocka.Men då behöver jag vara stark den dagen han ev dyker upp
Men han dyker väl inte upp om du skriver att han inte ska göra det?? Han lär väl öppna meddelandena innan han knackar på din dörr?Men då behöver jag vara stark den dagen han ev dyker upp
Nej du kan ju säga åt honom att han inte ska dyka up
Kanske hamnar jag där, men jag hade velat veta vad han sa. Och sitta och blocka… det är inte riktigt jag.Det är ju därför du ska ta beslutet själv. Avsluta, blocka och gå vidare.
Jag är inte rädd att han skall knacka på eller nåt.Men han dyker väl inte upp om du skriver att han inte ska göra det?? Han lär väl öppna meddelandena innan han knackar på din dörr?
Du behöver inte blocka om du inte vill, men säga att du inte vill träffas mer bör du göra. Så om han dyker upp ändå så visar det bara ännu tydligare att han inte respekterar någon annan än sig själv. Tåget har gått för hans del. Håll fast vid det.Kanske hamnar jag där, men jag hade velat veta vad han sa. Och sitta och blocka… det är inte riktigt jag.
Varför är du arg han har ju inte gjort något?Det KAN bli så. Jag vet men troligare fram till våren då han jobbar normalt i höst.
Jag är inte alls säker på att han ens dyker upp. Vad finns att säga? ”Hej, förlåt för 3 veckors tystnad men nu vill jag gärna ha sex”… kan man vara så puckad?
Jag är faktiskt ganska arg på honom nu, och undrar redan nu vad det finns att säga från hans sida som skulle göra det värt att ens svara/träffa honom.
Jo det är helt okej han har inte varken sagt eller lovar något annat?Nej jag vet, samtidigt… detta betende är inte okej.
Finns det ett svar som du hade varit okej med? På riktigt? Hur stor tror du chansen är att han säger exakt det?Kanske hamnar jag där, men jag hade velat veta vad han sa. Och sitta och blocka… det är inte riktigt jag.
Oj! Det var ju år sen nu faktiskt. Mentalt hur man börjar resan kanske? Speciellt med barn inblandadeEfter alla inlägg - vilket stöd var det du efterfrågade i trådstarten @Framtiden
Oj! Det var ju år sen nu faktiskt. Mentalt hur man börjar resan kanske? Speciellt med barn inblandade
Sen när man vet om råd och beskriver sin situation så blir det ju en reflektion av ens liv. Får man många reaktioner och råd,som talar åt samma håll... Då är det något att ta fasta på,man själv ser ju inte objektivt. Även om det såklart är svårt för en själv som är I själva situationen. Kram till TS här och lycka till!
Förlåt.FelciteringOj! Det var ju år sen nu faktiskt. Mentalt hur man börjar resan kanske? Speciellt med barn inblandade
Sen när man vet om råd och beskriver sin situation så blir det ju en reflektion av ens liv. Får man många reaktioner och råd,som talar åt samma håll... Då är det något att ta fasta på,man själv ser ju inte objektivt. Även om det såklart är svårt för en själv som är I själva situationen. Kram till TS här och lycka till!
Partner har han inte. Däremot att ”har så mycket att göra med båten för att komma iväg så jag lägger allt på det”… han och stress går inte ihop och han är som ett barn på julafton inför detta. Men ja, nån form av krav är han rädd för… att han skulle behöva göra nåt som helst avkall på nånting för nån annan. För honom är det ”förlorad frihet”…Tror det finns annat intressant, förmodligen partner . Det är MIN tolkning av vad du skrivit.
Lätt sitta på kammaren i gillestugan och chatta när familjen tittar på Jönssonligan i vardagsrum. Och bekräfta ...tills det börjar bli krav på att ses.
Förlåt men han låter rätt larvigPartner har han inte. Däremot att ”har så mycket att göra med båten för att komma iväg så jag lägger allt på det”… han och stress går inte ihop och han är som ett barn på julafton inför detta. Men ja, nån form av krav är han rädd för… att han skulle behöva göra nåt som helst avkall på nånting för nån annan. För honom är det ”förlorad frihet”…
Vad ska DU göra under den veckan?Det hade kunnat funka, men kan skall jobba hela veckan… ungefär så kul.