Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej.
Jag har letat och letet efter en fin bröst sele till min ardenner men hittar ingen. här det någon här som vet vart man kan få tag i en bra bröstsele till en ardenner. tänkte ha en sån när man ska köra lite "fint".
Jag tycker det är finast med loksele till våra tyngre kallblod, men det är ju olika på tycke och smak och tur är väl det!
För min del skulle jag vilja ha tag i en lättare loksele, när ekonomin så tillåter, för finare körning. Nu har jag en armésele, och den är ju inget för finlir, precis!
Jag skulle alltså vilja ha en giggsele med lokor, men jag vet inte om dom är så vanliga, och om dom finns i storlek stadig nordsvensk?
Jag tror att Ideal har xl selar. Ring till börjes, eller gå in på idealharness hemsida. (sök på google)
Har sett andra som säljer bra selar i xfull, men kommer inte ihåg.
Arbetshästar och ponnyer pasar oftast bättre i lokselar eller collerselar. Collerselar är skitsnygga
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Kropp & Själ (Klippt i ditt citat)
Håller med! Enkelt och konsekvent är ju nyckeln, inte den senaste trendigheten. :)
Vitamin A (och vitamin C om man...
Hästhantering Kämpar på med att försöka klicka in lyfta hovarna (antagligen väldigt amatörmässigt). Funkar halvbra, nu när han fått mer godis blir han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.