behöver kaninnamn!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

emmper2

jag e ute efter många ovanliga å söööta kaninnamn! efterssom mina kaniner får ungar vilken dag som helst nu och namn behövs! både hon och hannamn!! :idea:

Sv: behöver kaninnamn!!

Det roligaste (tycker jag) är att komma på något tema att döpa de efter. Ett tema för varje kull.
Andra har en bestämd bokstav som alla namn ska börja på.

Håller med Jenka, teman är roliga :)
tex låttitlar från någon speciell artist du gillar, mm.

Håller med om att det är mycket roligare om man väljer ett tema. Det kan vara från en bok man gillar eller fina blomnamn till exempel.

Drycknamn: Zingo, Cola, Pepsi, Fanta, Troca(Trocadero), Jaffa, Mr.Drew
Sötsaknamn: Godis, Knäcke, Polka, Cookie, Candy, Lakritz, Twix, Twixi, Japp, Daim, Mint, Kola
Blomnamn: Lilja, Solros, Tulpan, Sippa, Smöra(Smörblomma), Konvalj, Ros
Disneynamn: Rapunzel, Elsa, Anna, Flynn, Rider, Hans, Kristoffer, Sven, Olof, Maximus, Törnrosa, Philip, Snövit, Askungen, Lucifer, Bruno, Petronella, Gabriella, Jack, Gus(Augustus), Pocahontas, Mulan, Shang, Smith, Ariel, Eric, Triton, Melody, Sebestian, Blunder, Mozart, Ursula, Simba, Kiara, Kovu, Zira, Timon, Pumba, Bolt, Alladin, Jasmine, Abu, Jago, Jafar, Kazim, Scar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
525
Hemmet Min gamla oljepanna sjunger på sista versen. Så jag behöver komma på en lösning på husets uppvärmning. Oljepannan har varit bra då den...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 275
Senast: sthu
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 959
Senast: KesoNeso
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka