Behöver jag kolla upp detta?

Lyan

Trådstartare
Jag fick ett insektsbett (antar jag) för kanske en vecka sedan. Det har kliat som fan fram till igår och idag ser det ut såhär :crazy: Jag såg det av en slump nyss så jag vet inte hur det har sett ut innan. Vad jag vet har jag inte haft någon fästing men jag kan ju ha kliat bort den i sömnen. Jag har fått en massa olika blåmärken av typ ingenting sista tiden så det kan ju vara ett konstigt färgat blåmärke kanske 🤔
IMG_2085.jpeg
 
Tack för svaren! Har nog aldrig fått något sådant märke innan vad jag kan minnas, men då behöver jag inte oroa mig iallafall 🙂
När jag var yngre så tålde jag inte myggbett, men de blev inte alls såhär utan först blev de supersvullna och vätskade sig och sedan fick jag stora blåmärken som syntes i en månad
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 935
Senast: Freazer
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 856
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·
Katthälsa Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Svar
15
· Visningar
3 133
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp