behöver hjälp...

F

fandango

Jag är inte bra på det här med datorer... när man laddar hem en bild från internet så öppnas den i nåt "visningsprogram för bilder och fax". Förut har man alltid kunnat se bilderna, men nu står det bara: "Förhandsgranskning inte tillgänglig."
Vad är det då som är fel? :confused:
 
Sv: behöver hjälp...

Gamla bilder som är på datorn fungerar, men om man tar hem bilder, ex. från lunarstorm, så går det inte att se några.

Bedeviler skrev:
Är det bara för en ny bild eller är det så för alla som funkade förut?
 
Sv: behöver hjälp...

funkar det om du sparar bilden på hdd'n o sen öppnar? (lite krångligare men tror det löser problemet)
 
Sv: behöver hjälp...

Hur gör man då?
Om jag högerklickar på bilden (eller länken kanske det är) så kan man ju välja "spara mål som", men det funkar inte heller...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
944
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 090
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 095
Senast: verser
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
17 950

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp