På vilket sätt krockar det lite med andra poster?
Som sagt är det inget missförstånd att be en person att sluta med en sak. Jag har BETT dig, inte beordrat dig.
Snälla sluta hitta på saker.
Hoppas det blir bra och lycka till !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vilket sätt krockar det lite med andra poster?
Som sagt är det inget missförstånd att be en person att sluta med en sak. Jag har BETT dig, inte beordrat dig.
Snälla sluta hitta på saker.
Du har missförstått en sak.På vilket sätt har jag missförstått?
Jag BAD dig sluta kommentera? Hur kan det vara ett missförstånd?...
Väl inne på banan har det gått bra! Hon blir något stressad vid framridningen när man just suttit upp, så jag har lärt mig att jag måste promenera henne LÄNGRE runt på anläggningen så lugnar hon ner sig och får ser allt.Hur har det gått när du tävlat med din ponny? Verkar domarna gilla den och er som ekipage?
Om det gått bra/lovande och din tränare seriöst tror på er, så hade jag behållit den.
Men beror såklart även på hur gammal din ponny är och hur många år fram du tänker att den "ska" gå sm.
Om hingsten är den jag tänker på hade jag nog inte valt den om jag snabbt vill "komma fram" liksom.
Väl inne på banan har det gått bra! Hon blir något stressad vid framridningen när man just suttit upp, så jag har lärt mig att jag måste promenera henne LÄNGRE runt på anläggningen så lugnar hon ner sig och får ser allt.
Min mamma har väldigt lätt för att stressa upp sig hon också, så jag får undvika att låta henne hålla i ponnyn... hehe. Hon smittar väldigt lätt av sig på andra
Trots många dyra missar, bland annat 4r då hon taktat i skritten, trampat i halt och saktat av till trav i galoppen så fick vi 63,89, alltså nästan 64% Och då gick vi igenom programmet med en otroligt dålig känsla, förväntade mig mindre Dock var det en LC:1.
Och om du tänker på den hingsten så har du kanske rätt, på videorna är den superfin men verkar inte kunna bära upp sig själv till 100% och kan nog inte så mycket heller. Det innebär nog mycket jobb.
Men jag har inte provridit eller sett så mycket av den och kan inte säga på vilken utbildningsnivå han ligger på.
Ponnyn jag äger har gångarter ungefär som Jarno så du får en ungefärlig bild :-)
Det är sant! Får bara beslutsångest av det helaMen om hingsten inte kan så mycket sedan innan, så låter det ju som att du kommer få en ännu längre väg att ta dig dit du vill! Hade varit skillnad om den redan var på den nivån du önskar komma till.
Det är sant! Får bara beslutsångest av det hela
Hur mycket tränad och tävlad är den, dvs hur hanterbar och väluppfostrad är den på bortaplan? Det är ett stort ansvar att hantera hingst, och kräver alltid extra uppmärksamhet och kunskap hos alla som ska ha med den att göra - inte bara ryttaren.Men nu får jag lite ångest; hingsten är heeelt fantastisk, verkligen otrolig i gångarterna. Den har absolut(!) kapacitet för eliten.