Behöver hitta bra hundtröjor

SiZo

Trådstartare
Min ena lilla behöver snart klippas igen och kommer då frysa. Hon har sedan ett tid ratat de stickade tröjorna och en annan i något material jag inte riktigt vet vad det är. Detta troligen för att hela hon är precis statisk när man tar av dem.

Vart hittar man tröjor som inte blir statiska? Behöver finnas i storlek 40. Kan någon rekommendera något material?

Utomhuskläder har vi redan som hon trivs med, så det är bara inomhuskläder jag behöver skaffa.

Jag tycker att beans and sploof har så söta kläder i ull. De är dyra men värt priset!
Min klippta kille lever i sin lilla sparkdräkt 😅

Jag har sytt fleecetröjor som är fodrade med trikå åt whippet-kunder, just för att många whippar hatar det statiska som lätt blir.
Jag kan sy på beställning även åt andra hundraser om det skulle vara intressant :) (har företag)

Jag har sytt fleecetröjor som är fodrade med trikå åt whippet-kunder, just för att många whippar hatar det statiska som lätt blir.
Jag kan sy på beställning även åt andra hundraser om det skulle vara intressant :) (har företag)
Just fleece är min erfarenhet att det blir extremt statiskt. Så jag förstår inte riktigt materialvalet där?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 006
Senast: kma
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 245
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag skulle behöva lite råd. Jag är sedan ca 20 år tillbaka tillsammans med en man. Vi blev sambos för 7 år sedan och har två barn med...
2
Svar
24
· Visningar
5 980
Hästvård Bakgrund: Snart 17 årig korsning kallblod/ponny. Ligger "i uppenbar riskzon" för att utveckla PPID och har testats regelbundet sedan...
2
Svar
35
· Visningar
6 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat