Behöver ett Tik-namn !!

S

soffeloffan

Hejsan jag ska nog bli hundägare till en Foxterrier eller en Jack Russel Tik. Jag behöver ett namn, Helst något Disney namn. Själv har jag tänkt på Disney Men även Klara. Men kommer inte på nångon Disney-figur som heter Klara.. :confused: Men jag har en känsla av att det finns någon :D Men det behöver inte vara ett Disney namn. :d Nyfiken på vad ni svarar !! // Sosso

Sv: Behöver ett Tik-namn !!

Pocahontas, Mimmi, Daisy, Kajsa, Snövit, Belle, Ariel, Nala.

Ja det var några... :)

Jag har tänkt på Lilla Ruu men det låter lite roligt när man kallar in och alla de andra namnen är ju vanliga, det behöver inte vara Disney namn !! :rofl: PS : Klarabella låter också roligt att kalla in :DS

Njaaa Vixi var jätte fiint !! :love: Men jag tycker att klara och Vixi ligger på Topp ! :d

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 093
Senast: Red_Chili
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 553
Senast: Liran
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 309
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka