Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken utav IKEA lådorna har du? Har stått där flera gånger o funderat på om jag ska slå till med bangar ur varje gångJag har en stor förvaringslåda från IKEA i plast, med höga kanter.
Den är i halvt genomskinlig plast så de ser att det är en kattlåda. Det har minskat sanden på golvet avsevärt.
ähum... Vet inte vad den heter. Men en sådan där stor genomskinlig förvaringsback med höga kanter.Vilken utav IKEA lådorna har du? Har stått där flera gånger o funderat på om jag ska slå till med bangar ur varje gång
ähum... Vet inte vad den heter. Men en sådan där stor genomskinlig förvaringsback med höga kanter.
Hög som en stor PET-flaska ungefär och rätt stor. Minns för mitt liv varken vad den heter eller vad den kostade....
Har du plats så köp en så stor du törs. Det går åt mindre strö om de inte behöver rota runt så mycket. Men det går åtnästan en hel stor EverClean för att fylla den..
Jag var fundersam över de höga kanterna men de har inte besvärat mina gentlemen alls.
Ja, det är den modellen!Har nog de största kattlådorna som går att köpa nu då jag/vi har maine coon hanar hos oss Går redan åt en hel EverClean i den
hade inte kattkräket varit förstor för en Modkat hade jag köpt en sån
Men en PETflaska i höjd vore ju bättre än den relativt låga kanten det ändå är.
Sen får jag väl raka tramdynorna på kattskrället men då blir nog inte mamma glad (utställnignskatt o avelshane i hennes katteri) men det fastnar ju lite där oxå
Kan det vara denna?
Jag har sån här "sand". Den är dessutom miljövänlig, får användas i kompost och kan spolas ner i toaletten. Det är träfibrer så det flyger inte runt så mycket. Sen har jag en rejäl plastback från IKEA och dörrmatta utanför. Har 3 katter och aldrig sand någonstans förutom precis vid lådan.
Nej, vanlig kattsand ska i många kommuner egentligen köras till tippen. Hur många gör det? Ingen skulle jag troJag använder också den kissesanden - tycker det funkar utmärkt. Däremot så blir det spill här ändå.
Det finns väl inte så många märken som riktat in sig just på att vara miljövänliga. Det står alltid mkt om att de minimerar lukt, och klumpar, men aldrig ngt om hur det den använda sanden sedan ska hanteras för att minska miljöpåverkan.
Nej, vanlig kattsand ska i många kommuner egentligen köras till tippen. Hur många gör det? Ingen skulle jag tro
Oj, det hade jag ingen aning om! Försökte hitta på kommunens hemsida, men det står bara om biogas och matavfall..
Oj, det hade jag ingen aning om! Försökte hitta på kommunens hemsida, men det står bara om biogas och matavfall..
Nej, vanlig kattsand ska i många kommuner egentligen köras till tippen. Hur många gör det? Ingen skulle jag tro