Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken stor och söt kisse! Det ser ut som att kroppen är vuxen men huvudet en kattunges
Vad fin han är.
Helt klart! Lite som hästar brukar vara i 1,5 -2 årsåldern! Tittar man i munnen så är där oxå lite huller om buller med dubbla tänder och tänder på väg upp!Vilken stor och söt kisse! Det ser ut som att kroppen är vuxen men huvudet en kattungeslite awkward tonåring
![]()
Ska försöka komma ihåg att uppdatera emellanåt. Tycker själv det är roligt när ngn berättar hur saker har utvecklats sedan man startade en tråd!
Visa bifogad fil 46566
Han gillar tv oxå!
Han når iallafall inte upp till övre kanten på teven! ÄnVisa bifogad fil 46566
Han gillar tv oxå!
Får väl köpa ännu större TV då!Han når iallafall inte upp till övre kanten på teven! Än
Det gjorde min katt som tonåring ett bra antal gånger så att man blev nervös att teven skulle falla ned![]()
Jag skulle nog satsa på en tv fäst i väggenFår väl köpa ännu större TV då!![]()
Vilken liten pantherIdag har Lakrits blivit chippad och ’fixad’ men den nya frissan kom som en överraskning!Visa bifogad fil 47537
Han är 6 mån och väger 4 kg ... Undrar hur stor han blir?Vilken liten panther![]()
Han är 6 mån och väger 4 kg ... Undrar hur stor han blir?![]()
Så olika det där! Jag hade en honkatt som vägde 3,8 när hon var fem månader och kastrerades. Hon låg runt där resten av sitt liv.Han är 6 mån och väger 4 kg ... Undrar hur stor han blir?![]()
Han är 6 mån och väger 4 kg ... Undrar hur stor han blir?![]()
Låter ju lite betryggande - att han blir stor kan jag nog räkna med men någonstans blir liknelsen med en panther lite skrämmande!Det är nog olika hur mycket de växer.
Min vägde 2.5 kg när hon var 6 månader, nu dryga året senare väger hon lika mycket![]()