Begangnade hoppsadlar

L

linnéa

Undrar om det finns någon annan sida än Sadelmagasinet och Sadelkammaren som säljer begangnade märkessadlar. Är ute efter en Jaguar hoppsadel. Någon som vet någon bra sida?

Sv: Begangnade hoppsadlar

titta på annonsdirekt.se och sök på jaguar, annars skulle jag ringa Russdog om jag var du. Han är den svenska återförsäljaren och brukar ha lite begagnat inne också.

Bra val av sadel föresten, de är underbara :)

¨sån ville jag också ha... men tyvärr var det nog fler som ville ha det.. dem är nog ganska eftertraktade.. Kan rekommendera Morris & Nolan annars.. lite liknande, väldig mjuka med!

Sadelkammaren har många bra begagnade/nya sadlar i både hopp och dressyr. De har alltid bättre märkessadlar och Jaguarhoppsadlar kommer in med jämna mellanrum. Tycker att du även ska hålla ögonen öppna för hoppsadlar av märkena Amerigo och Prestige. Se till att hålla utkik på hemsidan och var snabb på att höra av dig om det är något du är intresserad av!
Lycka till!
:)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 147
Senast: Lyan
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
583
Senast: Freazer
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 443

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka