Bedömning på Strömsholm 5-7maj

L

lalala

Vilka ska dit? :)
Ngn som ska visa sin häst där kanske? Eller bara titta på? ;)

Sv: Bedömning på Strömsholm 5-7maj

Är det då ni ska visa Ábót?

(på-tal-om-ingeting-alls)

Åh..lilla Àbot, hoppas värkligen hon sköter sig nu då, fast det gör hon säkert. Hade iofs varit kul att åka och kolla, men vi håller tummarna för henne:love: // Eklundarna;)

haha jaa det är då det är dags för Ábót :crazy: hjälp...

Joo vi får hoppas att hon sköter sig ;) men det går ju bra just nu så att :love:

Josephine skrev:
Åh..lilla Àbot, hoppas värkligen hon sköter sig nu då, fast det gör hon säkert. Hade iofs varit kul att åka och kolla, men vi håller tummarna för henne:love: // Eklundarna;)

TACK jossan! :)

Det var så lite så, du måste ju komma ut och tävla med mig sen på flikkan!
Va kul att hon blivit finare, så nu går hon att få stopp på då;)? Hur går det i passen föresten? du MÅSTE ta en MASSA bilder eller videofilma, och skicka till mig sen!!
:banana: Vi hejjar in henne i 1: klass, vad tror Johan hon komer ligga på?:banana:

Josephine skrev:
Det var så lite så, du måste ju komma ut och tävla med mig sen på flikkan!
Va kul att hon blivit finare, så nu går hon att få stopp på då;)? Hur går det i passen föresten? du MÅSTE ta en MASSA bilder eller videofilma, och skicka till mig sen!!
:banana: Vi hejjar in henne i 1: klass, vad tror Johan hon komer ligga på?:banana:

haha joo det går nog bra tror jag :rofl: haha hon e så duktig så ;)

det ska jag absout göra :devil: hhah ska bli skitkul faktiskt...joo vi hoppas väl på 1:a klass men vi får se...man vet ju aldrig med den där knäppa hästen :angel: haha

Gud va kul :) Jag vill också bedömma en häst, går det att bedömma en häst som "tror" att han e hingst:angel: hehe ?

Ja, men absolut 1: klass det tror vi på. Nej men allvarligt, du måste skicka till mig sen:devil:

Ska du tävla henne nått efter avls bed?

*Knapplån*
Kan man bedömma en häst som precis är 3 år fylld och inte inriden?
Hade varit en kul grej bara.

Är det säkert att det ska bli av nu då?

Pratade med Emma i stallet idag och hon sa att ni flyttade visningen till juni. Stämmer det? Man vill ju veta vilken bedömning man ska åka till, vill ju till den där man känner igen flest ;)

Jag åker nog och kollar, jag bor nära (eskilstuna) och så tror jag att min tränare ska bedömma sin häst där :)

Carla skrev:
Pratade med Emma i stallet idag och hon sa att ni flyttade visningen till juni. Stämmer det? Man vill ju veta vilken bedömning man ska åka till, vill ju till den där man känner igen flest ;)

jao, det stämmer! :)

Nasi skrev:
Jag åker nog och kollar, jag bor nära (eskilstuna) och så tror jag att min tränare ska bedömma sin häst där :)

va kul! Vem är din tränare då?

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
782
Senast: Ajda
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
618
Senast: Mli
·
Tävling Sitter och tittar på V75 och i avd 3 så körs häst med nummer 1 av en idiot. Och studion går BANANAS och skäller i 5 min om hur korkad...
Svar
3
· Visningar
1 638
Senast: BornAgain
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka